Ferieaviser

Når en er borte i 3 uker og ikke omadresserer avisa så blir det litt å bla igjennom når en kommer seg hjem. Når jeg likevel sitter her og prøver å få beinet og hofta/ryggen til å roe seg, så har jeg jo tid til å se gjennom no. Det som slår meg er at det må være ferietid, for korrekturlesinga har det vært dårlig med.

Under et bilde av en bisverm står det “undrer om noen savner et bifolk som har tatt bolig i et tre”. Artig å se hvordan et bifolk ser ut egentlig. I en annen bildetekst står det “mødrene som tår bak underskriftskampanjen”.

Og denne da, dyrest eller billigst?

 Men så fant jeg også et innlegg “På hundre år er 99 av 100 setre blitt lagt ned. Det er krise for budeia”. Hm, må vel være litt verneverdig jeg da 😉

Ha en riktig god kveld 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg