Ny dag, ny uke, nye muligheter

Bursdag er stas, og i går var det felle bursdagfeiring for to av gullungene til bestemor, henholdsvis 13 og 5 år.

Og etterpå var det dansekveld. Siden vi denne gangen var litt for mange damer ble vi enige om å kjøre litt øvelse på at herrene fikk danse med to damer hver. Kjempeartig.

Men nå er det mandag. Jeg fikk spørsmål om å bli med som hjelper på grunnleggende datakurs på Frivilligsentralen, selvfølgelig, kjempeartig. I dag er det andre kursdag, så jeg må nok gjøre meg klar og komme meg avsted. 

Ønsker alle en riktig god dag.

#danseglede #frivillig 
 

4 kommentarer
    1. Så fint med sånt kurs da 🙂 Og at du kan hjelpe..kan lite om data jeg, men akkurat skru av og på og sånt småtteri kan jeg jo 😀 Ikke lett å danse med TO damer vel? 🙂

    2. Så moro med dansing da………. glad i å danse, men gjør det sååå sjelden! Flott at du kan hjelpe andre på datakurs – det hadde nok ikke jeg kunnet, hihi…….. <3

    3. Margrethe: Dans er både god trim og veldig artig. Vi danser stort sett 2 kvelder i uka. Artig med data, har jobba med det i ulike sammenhenger stort sett hele mitt yrkesaktive liv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg