Igjen er kofferten klar

Det er underlig hvor mye en skal rekke når en er pensjonist altså. At noen sier de ikke forstår hvordan de hadde tid til å jobbe, forstår jeg veldig godt.

Den siste uka har gått som en vind. Vi var som vanlig på dans på onsdagskvelden, starta med korpsseminar på torsdag kveld, og fortsatte fredag kveld. Så dro vi på overraskelsesbesøk til ei dame som fylte 70 år litt seint på fredag, for fødselsdagen var ikke før på lørdag.

Men på lørdag var det seminar igjen, så vi spilte fra 9 til ca halv tre. Så var den en runde innom butikken for å handle før vi dro hjem, pakka ut og satte kursen i barnebursdag til bonusbarnebarnet på et år. Etter litt pizza og kaker, var det rett hjem og skifte for så og dra i 60-årslag med tema swing.

Noen timer søvn og litt frokost på søndag, før turen gikk til kirken og 50-års konfirmantjubileum. Etter en kjempefin feiring var jeg innom hos en bekjent som hadde kjøpt ballkjole til dattera, men som ikke passa helt, så jeg tok den med for å gjøre noen små forandringer, jeg må jo ha litt å henge fingrene i når jeg kommer hjem også. Søndagen ble avsluttet med en tur på dans med sosialt samvær og planlegging av nye danseaktiviteter. I går, mandag, var siste dagen med datakurs på frivilligsentralen, og i dag har jeg pakka kofferten.

Nå er jeg klar for Kapp Verde, flyet går i morra tidlig. Det blir kjempespennende, alltid morsomt å reise til nye steder, og været ser det ikke ut til at vi kan klage på eller hva?

Gleder meg stort til ei uke her.

6 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge bloggen det hadde vert kjempebra 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg