Forlengelse av sommeren

Vi må vel kunne si at det har vært en superflott sommer i år, nesten bare sol og varme, ja faktisk varmere enn i “syden”.

Så jeg har bada i saltvann, (det ligger lenker på bildene)

jeg har bada i ferskvann,

jeg har dansa,

jeg har vært kulturell,

jeg har vært bestemor

og det har blitt mange flotte trimturer.

Nå er det høst, og den er også kjempefin, men nå står vår tradisjonelle jentetur på programmet. Sist dro vi til Dubay, men denne gangen er målet Kypros.

#sommeren2018 #opplevelser #trivsel #reiser

4 kommentarer
    1. Ja det har vært en nydelig sommer…… jeg har også bada i salt og ferskvann….. jeg har ikke dansa, men jeg har vært litt kulturell….. og jeg har vært bonus(-bestemor)…….. så sommeren har vært topp som din! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg