Håper influensaen snart flytter ut

I over 3 uker har influensaen hatt bolig i kroppen min, men nå må det vel snart være på tide at den flytter ut?

Det starta ganske etter oppskrifta med smerter i alle muskler som finnes i kroppen, slapp og uvel med feber og hoste, og et par dager ble kroppen oppbevart i horisontal stilling. Men det skjer jo alltid noe, så jeg kara meg rundt og gjennomførte  helgekurs i swing/bugg og var også med på å holde datakurs på Frivilligsentralen, og trodde influensaen var over. Men den gang ei, en lørdag morgen var jeg så svimmel at jeg stadig måtte sette sjøbein for ikke å gå over ende, og da varte jo det i flere dager før det var helt borte. Igjen var jeg optimist og trodde den ubudne gjesten var på tur ut, men burde selvfølgelig ikke tenkt den tanken. En fredag kveld tok jeg en neve nøtteblanding og putta i munnen, og plutselig kjente jeg en stikkende smerte på venstre side i kjeven, og en stor hevelse slo seg opp under øret og haka, ja – skulle nesten tro jeg hadde fått kusma.  Men også det gikk jo over etter et par dager, men hosten og forkjølelsen ville liksom ikke helt gi slipp, så nå går jeg her da, og venter på at også den skal flytte ut.

Men når en ikke er i særlig form til de store fysiske utskeielsene så blir det i alle fall tid til litt mer fredelige sysler. Det har blitt en ponsjo, og foreløpig to par sokker med det tredje underveis, og i dag er det datakurs igjen. 

Ønsker alle en riktig fin dag.

#dropsdesign #strikking #sokker

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg