Ja da sitter jeg her da.

Som tidligere omtalt har jeg fått en trøkk i venstre kne. Det har gått greit med støttebandasje de to ukene på setra, og i går trodde jeg det var så bra at jeg bega meg ut på den vanlige mandagsturen. En tur på ca 8 km viste seg å bli i meste laget, jeg kjente det vel før vi var tilbake, men riktig ille ble det ikke før i natt. Men da var det ikke kneet, men hofta/ryggen som slo seg vrang. Det var nok en liten feilbelastning forårsaka av at jeg prøvde å spare kneet. Ja så da sitter jeg her da og har litt problemer med å bevege meg særlig lettvint.

Ikke utført mye her i huset i dag nei, men litt klesvask har jeg da klart å få fiksa. Og det var ikke så oppmuntrende akkurat.

Kjøpte nytt sengesett på Europris på Otta for å ha i campingvogna, og da jeg skulle vaske det i dag så viste det seg at det var hull i det ene dynetrekket. Jeg har sendt reklamasjon til Europris, så det blir jo spennende å se hva det resulterer i.

En riktig trivelig kveld til alle som titter innom her 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg