Jentekveld med turplaner

Vi har lagt mang en tur bak oss, både i egne nærområder og langt avsted. Siste langturen var til Dubai og siste “trimturen” var på Lampeland.

Når jentene er samla til trivelig lag og planlegging av nye utflukter, må vi selvfølgelig også ha litt godt og spise.

Det ble Viltgryte med ris og brokkolisalat. Oppskrifta har jeg fått av en annen venninne, men håper jeg blir tilgitt om jeg legger den ut her.

Og resultatet ble i grunnen ganske bra. Smakte faktisk fortreffelig.

Og til kaffen ble det enkel ostekake.

Og turplanene, jo da, tirsdag blir det ny skogvandring, i august blir det hyttetur og hva det blir med “sydentur” ble ikke helt fastsatt.

Hjertelig takk for en trivelig kveld jenter.

#viltgryte #salat #jentekveld

7 kommentarer
    1. Veldig koselig med sånne venninnekvelder! Vi damer trenger et sånt fellesskap. Menn trenger også å ha litt tid “Med gutta”. Den brokkolisalaten så da spennende ut! Sunn også – i alle fall hvis man kutter ut sukkeret, men da blir den sikkert ikke så god! 😉 Det er synd at det er så mye som er GODT som ikke er så sunt! 😉

    2. Det så kjempedeilig ut, og koselig med sånn jentelag 🙂 Du er ute på mye fine turer. Jeg koser meg også veldig på tur 🙂 Blir noen småturer i sommer tror jeg, om ikke så langt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg