Igang igjen

Må liksom ha no i finga, så da blir det no håndarbeid da. Har hekla noen seler, og solgt ett par også. Nå har jeg laget to ulike mønster, så får vi se om noen får bruk for de.

Jeg har vokst fra bunadskjorta mi, den har blitt litt trang i halsen, så nå er det altså nye linninger til egen bunad som står for tur. Eller kanskje det blir til dattera mi som vistnok også har vokst fra sin.


 

Men jeg har absolutt noen timer med jobb igjen før disse blir ferdig.

#armlinninger #bunad #korsting #hekling #bunadseler

6 kommentarer
    1. Så pent arbeide du gjør ! Før likte jeg å ha et håndarbeide..men det går så utover nakken at jeg lar det klokelig være.. jeg jobber nok for anspent.. Ha en fin kveld :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg