Nye prosjekter på gang

NÅ, endelig. Jeg har funnet igjen noen gamle super 8mm filmer som burde vært digitalisert for leeeeenge siden. Noen var ødelagt av kondens, men noen var vel ganske greie. Nå er de i alle fall levert inn for digitalisering, så får vi se hva som kommer i retur. Kvaliteten på disse gamle filmene er vel uansett ikke av ypperste slag, så en får ta det som kommer, skuffelse eller ei. Men spennende blir det i alle fall.

Når jeg forhåpentlig får noen filmopptak i retur på en minnepenn, da skal jeg redigere, klippe og fikse, og så må jeg jo legge på litt lyd kanskje, ja for jeg hadde ikke no lyd på mitt kamera på slutten av 70 tallet. Tja, egentlig er det vel vinterjobb å sitte med slikt, så vi får se.

Jeg har forøvrig tatt på meg et nytt syprosjekt også, montere ny skjorte til en telemarksbunad.

Har fått stoff, nye broderier og en gammel skjorte som skal være malen for den nye. Litt skummelt å begynne å sy på så flotte broderier, men jeg får gjøre meg en tur til mentorene mine, så da skal det nok bli skjorte.

Ønsker dere alle en riktig god søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg