Roen har senka seg

og det blir en stille kveld med litt håndarbeid, siden søndagsdansen ikke starter før siste søndagen i januar. Og etter å ha hatt besøk av 3 barnebarn på overnatting. Ene snuppa var ikke helt i form i går med vannkopper og feber, så bestemor måtte være litt sykepleier, mens de to andre måtte klare seg selv. I dag var former ganske mye bedre, så da bakte vi boller, spilte spill og la puslespill. Alltid kjempetrivelig å ha barnebarna på besøk, så jeg håper de kommer snart igjen.

Men nå er armene til genseren snart ferdig, litt greit å ha noe å variere med i disse bunadsømtider.

Har prøvd meg på en “merkelapp” som skal sitte i ryggen på jakka. Får se om det blir denne.

Ønsker alle en riktig god søndag kveld 🙂

#håndarbeid #genser #monogram

5 kommentarer
    1. Godt å komme til ei omsorgsfull bestemor når formen ikke er på topp. Jeg orker ikke å strikke innviklet mønster. Det blir bare tull for meg, men ære være den som får det til! 😀

    2. karidansen: Takk, bestemorrollen er helt topp 🙂 Jeg er nok litt arvelig belasta når det gjelder håndarbeid, men jeg misunner deg skrivekunsten 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg