Ny uke nye muligheter

og de gode forsettene skal iverksettes. 

Burde jo bare vært ute i slik vær, men mandager er “turdag”, og den starter fra møtepunktet kl 18:00.

Mamma blir 90 år i februar, og da har vi tre søstrene blitt enige om at det må være en stor anledning til å feire, så nå har vi satt opp liste over venner og slektninger som skal inviteres.

Og så fikk jeg “julegave” av lillesøster. Det er lenge siden jeg lovte å strikke genser til niesa mi, men jeg har ikke fått no ønske om mønster og farger før nå, så da fikk jeg like godt mønster og garn til genser til de begge. Jeg har ikke lovet no tid for når det skal være ferdig, for i morra skal jeg nemlig få litt hjelp til å klippe bunaden til barnebarnet. Den må jo være ferdig til konfirmasjonen i mai, så det blir førsteprioritet fremover nå.

Men det ble mandagstur, og lua jeg vant i julekalenderen til frodith funka kjempefint.

I dag skal vi planlegge innkjøp til lørdagens “julebord/nyttårsfest” i KrokstaDansen. Siden det alltid er så mye som skjer føre jul har vi valgt å ta festen på nyåret. Gleder meg, men nå må jeg få rydda pass til alle.

#håndarbeid #tur #mandagstrim #genser

10 kommentarer

Siste innlegg