Julestemning

Men en kald fornøyelse for fingrene å spille sax ute i vinnværet.

I går var det stort julemarked på “Landbruksskolen” eller Rosthaug videregående, Buskerud gård som det heter nå.

Bilde er henta fra facebook

Men fingrene blir fort stive når en står ute i sur vind og spiller julesanger. Jeg fikk låne noen fingerløse vanter, og fant ut at det var det jeg måtte få meg. 

Etter at jeg kom hjem fant jeg frem no restegarn og satte i gang, og vips så hadde jeg nye fingerløse vanter, oppskrift finner du her.

Så når vi skal spille på to julegrantenning´s arrangementer i dag håper jeg fingrene ikke stivner helt 😉

Ønsker alle en riktig god første søndag i advent.

 

#julemesse #julemusikk #julestemning

 

6 kommentarer
    1. Så koselig med julemusikk (regner med det var litt av det også ) og nisseluer :)) Lurt å ha litt på henda..og disse vantene var jo veldig fine :)) Kos deg med dagen videre <3

    2. Å, du er musiker – eller i alle fall korpsmusikan!. Vet jo at du er glad i å danse, så det tyder jo på at du også er glad i musikk. Lurt med fingerløse vanter i en slik sammenheng!:D

    3. karidansen: Tja, jeg er nå med, men det er bare 7-8 år siden jeg begynte å spille, uten å kunne noter. Så alt måtte læres, men jeg er da med, etter beste evne. Har vært og spilt i dag også, og da var de nye vantene kjempegode ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg