Hverdagen er her igjen

Jeg veit mange mener jeg farter altfor mye, men for meg som har litt “lopper i blodet” og som tidligere meddelt “de fleste ulykker skjer i heimen, derfor oppholder jeg meg minst mulig der”. Ja da er det vanskelig å ikke hive seg med på de mulighetene som byr seg, i hvert fall så lenge jeg har anledning til det.

Jeg har fortsatt flere dager i England som jeg ikke er beskrevet eller delt bilder fra, så her kommer det litt mer reise-historie.

Søndag var det tid for å få med litt mer av konferansen og sakene som var oppe til behandling. Spennende, men også litt problemer med å få med seg alle detaljer når alt foregår på engelsk.

Men det var i hvert fall en ting som opptok flere av deltakerne, nemlig en sak om direkte medlemskap. Saken skal vist nok være begrunnet med at det vil gi organisasjonen bedre økonomi, men når det i tillegg kommer forslag om at direkte medlemmer skal ha stemmerett, men må være tilstede på kongressen, så må jeg vel innrømme at det skurrer litt. Jeg har nemlig forstått det slik at ACWW er en paraplyorganisasjon for andre organisasjoner. Saken ble utsatt til neste kongress som skal arrangeres i Melburn i Australia. Ja så da er det vel bare å begynne å spare da tenker jeg.


Vi rakk også en liten spasertur rundt i nabolaget der vi bodde,


før det var duket for den store gallamiddagen.

Og så et bilde av den fantastiske gjengen jeg dro sammen med.

Må bare få takke denne gjengen for en superflott opplevelse.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg