Loppemarkede

Ja nå nærmer det seg loppemarked, et samarbeid mellom skolekorpset og voksenkorpset vårt. Jeg har hatt vakt på “loppetelefonen” ei uke nå, og skal levere stafettpinnen videre til neste vakthaver seinere i dag. Siden jeg skal ut på farta på selve loppemarkeshelgen, så var telefonvakt mitt bidrag denne gangen.

Bildet har jeg stjålet fra “plakaten”

Jeg håper det blir masse lopper denne gangen også, og at det kommer mange som vil handle. Jeg har faktisk fått melding om og henta lopper, og tar jeg en liten ryddesjau så finner jeg sikkert noe selv også.

Jeg må bare ønske resten av gjengen lykke til når jeg selv drar på tur med tidligere kolleger, gleder meg veldig, blir trivelig å treffe de igjen.


#loppemarked #musikkorps #dugnad

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg