Rhodos neste

Kofferten er pakka og reisefeberen tar seg opp.

Da blir det jo spennende å se om jeg har mye utbrukte klær når jeg kommer hjem denne gangen. Badehåndkle er iallefall med, og det håper jeg ikke er ubrukt når jeg kommer hjem. En tur har jeg opplevd det, og grunnen var at jeg falt og knakk hånda. Hadde jåla meg med høye sko da vi skulle ut og spise første kvelden, tråkka feil på kanten av ei steinhelle, dermed gikk jeg over ende. Siden jeg hadde nøkkelen, med nøkkelring i den handa jeg tok meg for med, så ble det brudd og gips. Ikke særlig badevennlig akkurat. Men det er fortid, og de høye skoa ligger denne gangen igjen hjemme.

Reisesekken og fotobaggen er også klare. Inneholder reisedokumenter og pass, penger, kredittkort, bøker, telefon og så har jeg lurt med meg mack´n i tilfelle det blir tid til å skrive litt blogg.

Jeg er av det impulsive slaget, og derfor har jeg ikke lagt noen store planer for kommende uke, jeg tar det litt etter innfallsmetoden. Nå er det riktignok flere kjente på Rhodos denne uka, noen er der, noen kommer, og passer det slik så treffer vi kanskje noen av de.

På Kanariøyene har vi brukt en del buss, men Hellas og buss har jeg dessverre dårlig erfaring med, så det blir vel taxi tenker jeg. Vi får sjekke med reiseselskapet, de har jo sikkert no utflukter det går an å henge seg på.

Har jeg glemt no da?

#rhodos #ferie #reise #hellas
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg